مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:352021-01-18فرهنگي

اعتلای بصری مخاطب شهری از اهداف جشنواره «مشهد 1400»


رییس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به گذشت چند سال از عمر جشنواره هنری مشهد، این جشنواره باید گام جدیدی بردارد تا مخاطب و شهروند شهری از بازدید آثار هنری به یک اعتلای بصری بهتری برسد.

- رییس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد مطرح کرد اعتلای بصری مخاطب شهری از اهداف جشنواره مشهد 1400 ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به گذشت چند سال از عمر جشنواره هنری مشهد، این جشنواره باید گام جدیدی بردارد تا مخاطب و شهروند شهری از بازدید آثار هنری به یک اعتلای بصری بهتری برسد.

بهزاد چوپانکاره در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص طرح مشهد 1400 اظهار کرد: جشنواره شهری مشهد سبقه ای 13 ساله دارد که تا امروز موضوعی ادامه دار بوده و باعث شده مشهد به عنوان برند حوزه هنر و هنر شهری شناخته شود.

وی افزود: از ابتدای سال 99 جلساتی توسط برخی از نخبگان شهری در حوزه معماری، جامعه شناسی، شهرسازی، هنرهای تجسمی و هنرهای شهری برگزار شد و گفت وگوهایی انجام گرفت.

نتیجه این جلسات به این شکل بود که امسال به دلیل اینکه آخرین سال از قرن 14 خورشیدی و آغاز قرن 15 خورشیدی است، نام این جشنواره تغییری جزیی پیدا کند؛ در همین راستا نام این جشنواره که در ابتدا خانه بهار بود، به جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتلای بصری مخاطب شهری از اهداف جشنواره «مشهد 1400»

اعتلای بصری مخاطب شهری از اهداف جشنواره «مشهد 1400»