مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:452021-01-18سياسي

پیشنهاد همکاری مستمر ستاد نانو و مجلس/ضرورت توجه به کاستی های بودجه ای


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح پیشنهادی برای همکاری مداوم و مستمر بین ستاد نانو و مجلس ابراز امیدواری کرد که مجلس بتواند در لایحه بودجه 1400 به کاستی های بودجه ای دو سال اخیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو پایان دهد.

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح پیشنهادی برای همکاری مداوم و مستمر بین ستاد نانو و مجلس ابراز امیدواری کرد که مجلس بتواند در لایحه بودجه 1400 به کاستی های بودجه ای دو سال اخیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو پایان دهد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا درباره بازدید خود از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: تولید و بهبود کیفیت محصولات نانویی باعث شده تا فناوری نانو در تمام حوزه های صنعتی تاثیرگذار باشد و حجم بازار بسیار بزرگی را مقابل کشورهای مختلف قرار دهد.

وی با اشاره به تصویب سند 10 ساله فناوری نانو در هیئت دولت (سال 1384) و تصویب راهبردهای آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی (سال 1385) بیان کرد: مرور فعالیت ها و دستاوردهای حوزه نانو طی سال های گذشته در کشور نشان می دهد که توانسته ایم هم اکنون در این حوزه شرایط ویژه و جایگاه برتری را در سطح جهانی داشته باشیم.

بنابراین عزم ملی شکل گرفته و تلاش مجاهدگونه محققان، فناوران و نوآوران این حوزه برای انجام کارهای صنعتی و خلاقانه و همچنین توسعه فناوری نانو قابل توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد همکاری مستمر ستاد نانو و مجلس/ضرورت توجه به کاستی های بودجه ای

پیشنهاد همکاری مستمر ستاد نانو و مجلس/ضرورت توجه به کاستی های بودجه ای