مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:552021-01-18اقتصادي

فعالیت 133 سردخانه کشاورزی در آذربایجان شرقی


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از فعالیت 133 سردخانه بخش کشاورزی در استان خبر داد.

- مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد فعالیت 133 سردخانه کشاورزی در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از فعالیت 133 سردخانه بخش کشاورزی در استان خبر داد.

ایاز برنو در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که سردخانه ها یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه پایدار در اقتصاد کشاورزی و نخستین حلقه زنجیره صنایع تبدیلی محسوب می شوند، گفت: بدون وجود این بخش، توسعه کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی غیر ممکن خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش تعداد سردخانه های استان طی سالجاری، گفت: تا امسال، تعداد 120 سردخانه در بخش کشاورزی استان فعالیت می کرد، اما طی ماه های گذشته، سردخانه های جدیدی به این ظرفیت اضافه شده اند، چرا که در این راستا برای 200 سردخانه جدید مجوز احداث صادر شده است که اگر این اقدام مهم به مرحله اجرایی و بهره برداری برسد، توان سردخانه ای استان به یک میلیون تن خواهد رسید.

وی با اشاره به بهره برداری از تعداد 13 سردخانه جدید در طی ماه های گذشته، افزود: تعدادی از سردخانه های دارای مجوز نیز در مرحله ساخت قرار دارند؛ سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 133 سردخانه کشاورزی در آذربایجان شرقی

فعالیت 133 سردخانه کشاورزی در آذربایجان شرقی