مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:052021-01-18اجتماعي

رفع تصرف 137 هزار مترمربع اراضی منطقه ورجین


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 پرونده قانونی با آرای قبلی شامل 137 هزار مترمربع از دست متصرفان خارج و رفع تصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی در حاشیه بازدید روز گذشته خود از اراضی رفع تصرف شده در حوزه شمیرانات گفت: عزم جدی برای مقابله با پدیده زمین خواری، تخریب اراضی و تصرفات غیر مجاز در حوزه مناطق تحت مدیریت استان تهران و اراضی ملی بویژه در محدوده لواسانات با همکاری دستگاه های متولی و مسئول در یک سال گذشته به وجود آمده که دست سودجویان را از به بیت المال کوتاه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته تصرف جدیدی در اراضی رفع تصرف شده منطقه شمیرانات نداشتیم، اظهارکرد: در سال 99 برای 33 مورد از پرونده هایی که از سوی محیط زیست در مراجع قضایی مطرح شده بود، آرای بدوی و قطعی صادر شده که در بیش از 95 درصد آن ها رای صادره به نفع محیط زیست بوده است.

محمودی با بیان اینکه در خصوص اجراییه شش مورد از پرونده هایی که آرای قطعی آن ها نیز صادر شده است در ماه پیش رو اقدام به رفع تصرف صورت خواهد گرفت، گفت: در سال 99 میزان 1947 متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده ورجین در قالب سه مورد تخریب اراضی از سوی افراد سودجو منجر به تشکیل سه پرونده قضایی در محاکم قانونی شده که این پرونده ها هم اکنون در حال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 137 هزار مترمربع اراضی منطقه ورجین

رفع تصرف 137 هزار مترمربع اراضی منطقه ورجین