مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:152021-01-18اجتماعي

پایان هفته برفی در انتظار همدانی ها


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از بارش برف در پایان هفته خبر داد و گفت: امروز بارش های پراکنده ای در سطح شهر همدان داشتیم اما تا روز چهارشنبه دیگر بارشی نخواهیم داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از بارش برف در پایان هفته خبر داد و گفت: امروز بارش های پراکنده ای در سطح شهر همدان داشتیم اما تا روز چهارشنبه دیگر بارشی نخواهیم داشت.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز چهارشنبه در اغلب نقاط استان بارش برف را خواهیم داشت البته ممکن است اول با بارش باران آغاز شود اما در نهایت تبدیل به برف خواهد شد.

وی با بیان اینکه پدیده غالب جوی این هفته در استان وزش باد است، مطرح کرد: سرعت وزش باد در روز گذشته 40 تا 45 کیلومتر بر ساعت بوده و انتظار داریم امروز هم به همین صورت باشد.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی همدان در رابطه با وضعیت آلودگی هوا در استان، بیان کرد: وزش باد باعث خروج آلاینده ها از آسمان استان شده و در حال حاضر هوای پاکی نسبت به هفته گذشته داریم.

زاهدی با اشاره به اینکه در پایان هفته هوا سرد خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته ثبات نسبی دما را در استان داریم اما در روز جمعه دمای منفی 15 درجه سلسیوس را در استان تجربه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته برفی در انتظار همدانی ها

پایان هفته برفی در انتظار همدانی ها