مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:302021-01-18بين الملل

موافقت دادگاه مصر با مصادره دارایی های 89 نفر از رهبران اخوان المسلمین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دادگاه رسیدگی به امور اضطراری در مصر با پذیرش دادخواست رییس کمیته مصادره اموال جماعت اخوان المسلمین ، - دادگاه رسیدگی به امور اضطراری مصر، با مصادره دارایی های 89 رهبر و عضو اخوان المسلمین و انتقال آن به خزانه دولت موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دادگاه رسیدگی به امور اضطراری در مصر با پذیرش دادخواست رییس کمیته مصادره اموال جماعت اخوان المسلمین ، دارایی های 89 رهبر و عضو این جماعت را مصادره و به خزانه دولت انتقال داد.

به نوشته پایگاه خبری الیوم السابع ، دادگاه امور اضطراری در مصر به ریاست احمد یوسف و دبیری احمد سالم با بررسی کیفرخواست رییس کمیته مصادره اموال جماعت اخوان المسلمین برای مصادره اموال 89 رهبر و عضو این جماعت و انتقال آن به خزانه دولت موافقت کرد.

این کمیته کیفرخواستی فوری را در دادگاه امور اضطراری مصر ارائه کرده بود و طی آن از دستگاه قضایی خواسته بود تا این امکان را به این کمیته بدهد که در اموال 89 تن از رهبران گروه اخوان المسلمین دخل و تصرف کرده و آن را به خزانه دولت انتقال دهد.

این کیفرخواست شامل کلیه ورثه محمد مُرسی رییس جمهور پیشین مصر، محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین، خیرت الشاطر معاون وی، صفوت حجازی ، محمد البلتاجی ، محسن راضی و اسعد الشیخه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دادگاه مصر با مصادره دارایی های 89 نفر از رهبران اخوان المسلمین

موافقت دادگاه مصر با مصادره دارایی های 89 نفر از رهبران اخوان المسلمین