مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:002021-01-18سياسي

چنارانی: رویکرد به قاچاق باید فرهنگی و اجتماعی باشد


نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد ما به قاچاق امنیتی و اقتصادی است مشاهدات پژوهشی نشان می دهد که در کشورهایی که شاخص بالای فرهنگی و اجتماعی دارند، - نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد ما به قاچاق امنیتی و اقتصادی است مشاهدات پژوهشی نشان می دهد که در کشورهایی که شاخص بالای فرهنگی و اجتماعی دارند، یا قاچاق وجود ندارد و یا نزدیک به صفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به دونالد ترامپ اظهار کرد: کسی که برای سرزمین ایران نسخه ها پیچید و تصمیماتی داشت و دائم رجزخوانی کرد دیدیم چگونه به تاریخ پیوست.

به امید خدا همیشه ملت ایران سربلند خواهد بود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت به خاطر اقدامات حوزه انتخابیه گفت: رویکرد دولت به قاچاق امنیتی و اقتصادی است این رویکرد باید به رویکرد اجتماعی – فرهنگی تغییر کند.

تجربه ما و مشاهدات پژوهشی و عینی در کشورهایی که شاخص اجتماعی – فرهنگی بالایی داشته اند نشان می دهد که قاچاق در آن کشورها وجود ندارد.

چنارانی با استناد به اسناد منتشر شده از سوی نظام رتبه بندی ساینگوی اسپانیا اظهار کرد: به گفته این موسسه ایران رتبه اول غرب آسیا در ماجرای هوش مصنوعی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چنارانی: رویکرد به قاچاق باید فرهنگی و اجتماعی باشد

چنارانی: رویکرد به قاچاق باید فرهنگی و اجتماعی باشد