مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:452021-01-18اجتماعي

انگار همیشه فارسی زبان بوده ام


استاد زبان فارسی دانشگاه دولتی زبان های خارجی ایروان یادگیری زبان فارسی را در سرنوشت خود دانست و گفت: نام من آرمینا است و در کتیبه بیستون اسم من آمده و در دانشگاه نیز رشته شرق شناسی مسیر زندگی ام را به سمت یادگیری زبان فارسی تغییر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، آرمینا سارگیسیان از چرایی انتخاب آموزش زبان فارسی و خاطراتش در ایران گفت و ایام دانشجویی در ایران را جزء بهترین روزهای زندگی اش عنوان کرد.

او با بیان این که زبان فارسی او را انتخاب کرده است گفت: من دانش آموز شاگرد اول دبیرستان بودم و قصد انتخاب رشته گردشگری را در دانشگاه داشتم، اما وقتی رییس دانشگاه معدلم را دید پیشنهاد کرد یک سال رشته شرق شناسی را، که بهترین رشته دانشگاه بود، بخوانم و اگر نپسندیدیم، ترم دوم تغییر بدهم اما وقتی حروف الفبای فارسی را یاد گرفتم، علاقه شدیدی به آن پیدا کردم.

این استاد ارمنستانی زبان فارسی درباره این که آیا از انتخاب رشته زبان فارسی راضی است، یا خیر، تصریح کرد: بله، تصور نمی کنم غیر از این باشد و چنین حسی دارم که انگار همیشه فارسی زبان بوده ام و الآن که مرور می کنم فکر می کنم در دوران تحصیل در ایران و شهر اصفهان بهترین دوستان را پیدا کردم که هرگز فراموش شان نمی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگار همیشه فارسی زبان بوده ام

انگار همیشه فارسی زبان بوده ام