مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:552021-01-18اقتصادي

نخستین کتابخانه و سینمای سیار اتوبوسی شهرضا به بهره برداری رسید


شهرضا _ نخستین کتابخانه و سینمای سیار شهرضا، با پنج هزار جلد کتاب و ظرفیت سالن 17 نفره به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با اشاره به افتتاح نخستین کتابخانه و سینمای سیار در شهرضا اظهار داشت: دو دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به مردم مناطق حاشیه ای و روستاهای پیرامون شهر جهت ایجاد عدالت اجتماعی و همچنین دسترسی تمامی اقشار به منابع مکتوب اختصاص داده شد.

حبیب قاسمی افزود: در دیدار و نشست با دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با استقبال از این طرح پنج هزار جلد به ارزش 100 ملیون تومان برای دو کتابخانه تخصیص دادند که تاکنون سه هزار جلد آن تحویل و مابقی تا دهه مبارک فجر تحویل داده می شود.

وی با اشاره به مدت زمان تکمیل اتوبوس به عنوان کتابخانه سیار، تصریح کرد: تعمیرات اساسی و تکمیل و قفسه گذاری کتابخانه هر دستگاه اتوبوس، دو ماه به طول انجامید.

شهردار شهرضا ارزش هرکدام از این کتابخانه ها را 400 میلیون تومان بیان کرد و گفت: بستر سینمای سیار هم با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد شهرضا فراهم شده که پرده های نمایش ویدئو پروژکتور، سیستم روشنایی و صوتی نیز برای آن لحاظ شده است.

وی با تأکید بر اینکه از تجهیز دیگر کتابخانه های عمومی شهر غافل نشدیم، تصریح کرد: شهرداری شهرضا در محله خمینی آباد، ساختمانی را در نظر گرفته است که تجهیز آن را نهاد کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتابخانه و سینمای سیار اتوبوسی شهرضا به بهره برداری رسید

نخستین کتابخانه و سینمای سیار اتوبوسی شهرضا به بهره برداری رسید