مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 15:002021-01-18سياسي

سازمان زندان ها: مجوز استخدام پنج هزار نیروی پلیس زندان اخذ شده


فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها گفت: مجوز استخدام پنج هزار نفر نیروی پلیس زندان اخذ شده که امور اداری آن آغاز گردیده و به زودی شرایط آن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید تا علاقمندان واجد شرایط جذب و در دوره های آموزشی شرکت نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، سرهنگ برفر در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان های استان تهران اظهار داشت: راه اندازی سیستم دادرسی الکترونیک در صرفه جویی هزینه های مالی و نیروی انسانی کمک شایان توجهی به این مجموعه نموده که جای قدردانی از ریاست سازمان زندانها، مدیر کل زندان های استان تهران و همکارانشان دارد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها گفت: آنچه امروز در بخش برنامه ریزی یگان انتظامی زندان های این استان شاهد هستیم، بسیار چشمگیر بوده، فضای مناسبی در شأن سربازان وظیفه ایجاد شده و با افتخار می توانیم آن را به عنوان یگان نمونه کشوری معرفی کنیم.

سرهنگ برفر تأکید کرد: نگهداری زندانیان با جرایم و شخصیت های مختلف در یک مجموعه به نام زندان و برنامه ریزی برای امور آنان از قبیل تأمین امنیت، رفاه، آموزش و بهداشت و درمان امر آسانی نیست و مدیر کل زندان های استان تهران با شایستگی و درایت توانسته است در انسجام و ساماندهی این مجموعه موفق عمل نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان زندان ها: مجوز استخدام پنج هزار نیروی پلیس زندان اخذ شده

سازمان زندان ها: مجوز استخدام پنج هزار نیروی پلیس زندان اخذ شده