مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 20:352021-01-18فرهنگي

انتظامی: امیداوریم در جشنواره فیلم فجر به نمایش برای عموم هم برسیم


در مسیر تعاملی که با ستاد ملی مبارزه با کرونا طی شد، امید است که در جریان جشنواره فیلم فجر به تحقق سطح سوم (نمایش برای عموم) هم برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انتظامی در این بازدید که در فاصله 13 روز تا آغاز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر صورت گرفت، ضمن شرکت در جلسه شورای برگزاری جشنواره، از بخش های مختلف ستاد برگزاری بازدید کرد و در جریان پیشرفت امور انجام شده و چشم انداز فعالیت ها و برنامه های پیش رو قرار گرفت.

رییس سازمان سینمایی همچنین پس از بازدید از دبیرخانه جشنواره، در جمع داوران بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) حاضر شد و از تلاش شبانه روزی آنها برای بازبینی و قضاوت فیلم ها در شرایط جدید تعیین شده قدردانی کرد.

انتظامی در این دیدار در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره اظهار داشت: برای هر جشنواره کار ویژه های سنتی تصور می شود که بحث رقابت، بحث شناسایی استعداد ، مبحث آموزش و یا بازارهایی که در کنار برخی جشنواره ها به وجود آمده است از جمله این کارویژه ها هستند.

او افزود: جشنواره فیلم فجر اصلی ترین و بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری کشور است و در ساحت سینما اهمیت سنتی خودش را دارد، به نحوی که سال سینمایی ما با جشنواره فیلم فجر شروع می شود به طوری که این رویکرد طی سالیان گذشته تبدیل به یک فرهنگ غالب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظامی: امیداوریم در جشنواره فیلم فجر به نمایش برای عموم هم برسیم

انتظامی: امیداوریم در جشنواره فیلم فجر به نمایش برای عموم هم برسیم