مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 21:202021-01-18ورزشي

آقای رییس! چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است


رییس شورای شهر تبریز در حالی خواستار اعطای پاداش از سوی این مجموعه به بازیکنان تراکتور تبریز شده است که جلسه هفته گذشته همین شورا بر سر حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری به تشنج کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تبریز به معنای واقعی شهر اولین هاست، چه به لحاظ امور مدنی، مذهبی،تولیدی، اقتصادی و سیاسی و نظایر هم و چه به لحاظ اتفاقات و رخدادهای تعجب آور و به قول امروزی ها، یهویی! شهر بدون گدا، تمیزترین شهر، توسعه یافته ترین کلانشهر ایران و نظایر آن القاب و عناوینی هستند که به حق شایسته و برازنده تبریز است اما باید در کنار همه این القاب و عناوین، به اتفاقات عجیب و خلق الساعه رخ داده در این شهر نیز توجه ویژه ای داشت.

یکی از نمونه های اخیر این اتفاقات عجیب و یهویی را می توان در اظهار نظر رییس شورای شهر تبریز به وضوح مشاهده کرد، آنجا که جناب شهرام دبیری در جلسه شورا با اشاره به اینکه تیم فوتبال تراکتور با تیم استقلال تهران بازی حساسی دارد، پیشنهاد داده که شورا ولیمه و پاداشی هر چند ناقابل برای بازیکنان تیم تبریزی کنار بگذارد.

وی گفته است برای اینکه انگیزه تیم افزایش یابد در صورت برد پاداشی از طرف شهرداری برای بازیکنان تیم تراکتور در نظر گرفته شود، هر چند این پاداش از نظر ریالی کم باشد اما انگیزه ای برای بازیکنان خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس! چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است

آقای رییس! چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است