زیان 200 میلیارد یورویی صنعت نمایشگاهی جهان از شیوع بیماری کرونارییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات با اشاره به زیان 200 میلیارد یورویی صنعت نمایشگاهی جهان از شیوع بیماری کرونا گفت: اولین تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی می تواند مهمترین تجربه آن باشد و رویکرد کلی برگزاری نمایشگاه مجازی را در ایران تغییر دهد. - فرشید فرزانگان، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: نمایشگاه ها یکی از ابزارهای مهم در گسترش و توسعه کسب و کار هستند و در فرآیند بازاریابی و کسب بازارها نقش مهمی داشته و در واقع در نمایشگاه ها اقدامات جدی مشتری و تامین کنند ه رقم می خورد. وی با بیان اینکه نمایشگاه ها، فرصتی بی بدیل برای معرفی محصولات جدید است، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه ها بیانگر رویکرد شرکت ها و استراتژی آنها درحفظ و توسعه بازار است و این حضور، جدی بودن و عزم آنها را برای توسعه بازار نشان می دهد. فرزانگان افزود: شرکت هایی که هر سال با عزم تمام در نمایشگاه ها مشارکت دارند عموما شرکت هایی هستند که برای توسعه و پیشرفت خود برنامه دارند؛ به همین دلیل در پروسه بازاریابی که مهمترین عامل برای توسعه شرکت ها است نقش نمایشگاه ها بسیار مهم است. رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی با شیوع بیماری کرونا آسیب های جدی در جهان دیده است، اظهار کرد: مطابق آمار، زیان صنعت نمایش برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |