مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:502021-01-19فرهنگي

چراغ خانه هنرمندان روشن شد


معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان با بیان جزییاتی درباره برنامه هایی که از سوی این مرکز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر تدارک دیده شده، اعلام کرد که به دلیل بهبود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، - ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان با بیان جزییاتی درباره برنامه هایی که از سوی این مرکز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر تدارک دیده شده، اعلام کرد که به دلیل بهبود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه های فرهنگی هنری در خانه هنرمندان اصفهان از سر گرفته شده است.

حسین خالقی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر تمرکز ما بر روی دهه فجر است و به همین مناسبت، رویدادهای متفاوتی را در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: یکی از این رویدادها مسابقه ای عکاسی با عنوان همه هستیم است که طی آن، علاقه مندان تا 30 دی ماه فرصت دارند، حداکثر سه قطعه عکس از مراسم راهپیمایی 22 بهمن در طی سالیان گذشته را، به همراه مشخصات فردی و شماره تماس خود به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان افزود: دومین رویداد، کارگاه یک روزه تولید اثر با موضوع تمبر یادبود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که سه شنبه 30 دی ماه، از ساعت 9 صبح با حضور اساتیدی چون احمدرضا میر مقتدایی، امیر مسعود حلاج، حامد مغروری و مجتبی مجلسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ خانه هنرمندان روشن شد

چراغ خانه هنرمندان روشن شد