مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:252021-01-19اجتماعي

اهدای 22 تبلت با اقدام معلم نیک اندیش دیری


معلم نیک اندیش دیری با اهدا 22 تبلت لبخند رضایت را به لبهای دانش آموزان نشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، احمد عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مریم ابراهیمی فرهنگی نیک اندیش دیری با اهدا 22 تبلت به دانش آموزان نیازمند لبخند رضایت را به لبهای آنان نشاند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار داشت: شرایط تحصیلی امسال بسیار متفاوت تر از سال های قبل بوده و با مشارکت و همکاری همه جانبه و تلاش مضاعف فرهنگیان و خیرین و مردم توانستیم برخی از موانع تحصیل دانش آموزان را برطرف کنیم.

وی گفت: مریم ابراهیمی از جمله فرهنگیانی است که با دستان سخاوتمند خود در این روزهای سخت  اقتصادی با همت و ایثار توانست 22 تبلت را به دانش آموزان نیازمند هدیه کند.

عبدالله زاده افزود: معلمان ی در بین ما وجود دارند که با حقوق و دستمزد اندک برای دانش آموزان تبلت یا گوشی هوشمند خریداری و هدیه کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر خاطرنشان کرد: چنین معلمانی که رفتار ایثار و خود گذشتگی را نشان می دهند در واقع تعبیری زیبا از رفتار و خود گذشتگی بسیاری از انسانهای نیک اندیش است.

عبدالله زاده افزود: مدرسه مکانی برای یادگیری همدلی و نوع دوستی است و معلمان با همدلی و فداکاری خود می توانند آینده ای زیبا را برای دانش آموزان بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 22 تبلت با اقدام معلم نیک اندیش دیری

اهدای 22 تبلت با اقدام معلم نیک اندیش دیری