مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:052021-01-19سياسي

شاید آمدن بایدن، شرایط را برای ایران بدتر هم بکند/ دیپلماسی اقتصادی ما فلج است


رییس کل اسبق بانک مرکزی با تاکید بر اینکه بایدن که بیاید اتفاق خاصی نمی افتد و حتی ممکن است از یک نظر بدتر هم باشد، گفت: ترامپ هم پیمانان خود را دلسرد کرد ولی بایدن در اجماع سازی موفق تر است و می تواند هم پیمانان اروپایی و آسیایی خود را جمع و جور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیای خبرگزاری فارس، برنامه جهان آرا دوشنبه شب(29دیماه) با حضور ابراهیم شیبانی عضو شورای راهبردی روابط خارجی و رییس کل اسبق بانک مرکزی با موضوع بررسی تحولات آمریکا، برجام و راهبرد سیاسی و اقتصادی دولت بایدن در مقابل ایران از شبکه افق سیما به روی آنتن رفت.

شیبانی در ابتدای این برنامه درپاسخ به سوالی درخصوص تبعات حضور بایدن در کاخ سفید با بیان اینکه باید ما نظام سیاسی و اقتصادی آمریکا را بشناسیم، گفت: سیاست آمریکا از اقتصاد نشات می گیرد و بنای اقتصاد آمریکا بر اصالت سرمایه هست و انسان تاموقعی که به افزایش سرمایه خدمت می کند به حساب می آید.

وی افزود: شرکت های بزرگ آمریکا را شکل می دهند و قدرت دست کمپانی هاست و هیچ کس بدون حمایت کمپانی ها نمی تواند فرماندار و رییس جمهور شود.

شیبانی با تاکید بر اینکه محال است که یک رییس جمهور آمریکا بیاید و مخالف روال گذشته عمل کند و سیاست ها عوض شود گفت: آمدن بایدن ابدا نمی تواند سیاست آمریکا را عوض کند چون باید حافظ آن بنیان اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید آمدن بایدن، شرایط را برای ایران بدتر هم بکند/ دیپلماسی اقتصادی ما فلج است

شاید آمدن بایدن، شرایط را برای ایران بدتر هم بکند/ دیپلماسی اقتصادی ما فلج است