مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:052021-01-19اقتصادي

تکمیل چهارخطه کوهدشت - خرم آباد نیازمند 150 میلیارد اعتبار است


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان، گفت: برای تکمیل کل محور کوهدشت - خرم آباد اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید کرم الهی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال، اظهار داشت: پروژه کریدور بزرگراهی غرب تفویضی به استان 94 کیلومتر بوده و شامل چهار خطه خرم آباد - نورآباد به طول 80 کیلومتر و محور الشتر - فیروزآباد به طول 14 کیلومتر است که در سنوات گذشته 62.

5 کیلومتر از آن از خرم آباد تا پلیس راه الشتر به طول 37 کیلومتر و حدود 9 کیلومتر از ورودی روستای ورمزیار تا پمپ بنزین فیروزآباد و بعد از روستای گاوکش تا نورآباد به طول 9 کیلومتر و 7.

5 کیلومتر از محور الشتر- فیروزآباد به بهره برداری رسیده است.

وی، بیان داشت: در صورت تأمین اعتبار، 27 کیلومتر باقیمانده از این محور نیز تا پایان سال مالی و تیرماه ماه 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه عملیات انجام شده در محور فیروز آباد - الشتر شامل ارزیابی، تملک اراضی، خاکبرداری، خاک ریزی، احداث ابنیه فنی، دو لایه ساب بیس آهکی، یک لایه بیس و دولایه آسفالت است، گفت: اعتبار هزینه شده در 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل چهارخطه کوهدشت - خرم آباد نیازمند 150 میلیارد اعتبار است

تکمیل چهارخطه کوهدشت - خرم آباد نیازمند 150 میلیارد اعتبار است