مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:152021-01-19اقتصادي

تحریم ها هزینه بالایی به فولاد مبارکه وارد نمی کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعتقاد بر اینکه موضوع تحریم ها از مسیر دیپلماسی سیاسی باید حل شود، گفت: فولاد مبارکه اصفهان اکنون به مرحله بلوغ رسیده و تصور نمی کنم هزینه بالایی ناشی از تحریم های جدید به این صنعت وارد شود.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعتقاد بر اینکه موضوع تحریم ها از مسیر دیپلماسی سیاسی باید حل شود، گفت: فولاد مبارکه اصفهان اکنون به مرحله بلوغ رسیده و تصور نمی کنم هزینه بالایی ناشی از تحریم های جدید به این صنعت وارد شود.

حسن قاضی عسگر در گفت وگو با ایسنا در خصوص تحریم های جدید آمریکا علیه فولاد کشور، اظهار کرد: باید توجه داشت که تحریم ها موضوع جدیدی نیست و سال هاست که بخش های مختلف کشور درگیر تحریم است و خوشبختانه راه های عبور از این محدودیت را یاد گرفته ایم.

وی با تاکید بر اینکه نفس تحریم ها برای کشور مناسب نیست و باید از نظر دیپلماسی به گونه ای فعال شویم که تحریم ها به حداقل برسد، گفت: دلیل اصلی این تحریم ها به هیات حاکمه آمریکا از جمله ترامپ و پمپئو بازمی گردد که متاسفانه افرادی غیرمنطقی هستند، اما امیدواریم دولت جدید آمریکا این روال را تغییر دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه البته وجود تحریم ها در کشور فرصتی برای صنایع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها هزینه بالایی به فولاد مبارکه وارد نمی کند

تحریم ها هزینه بالایی به فولاد مبارکه وارد نمی کند