مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:152021-01-19ورزشي

جوانی و کم تجربگی هزینه دارد


باوجود کسب نتایج قابل قبول توسط تراکتور علی رغم کم تجربگی سرمربی جوان، شکست برابر استقلال هزینه ی جوانی شجاعی بود که داده شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی باوجود کسب نتایج قابل قبول توسط تراکتور علی رغم کم تجربگی سرمربی جوان، شکست برابر استقلال هزینه ی جوانی شجاعی بود که داده شد.

روز گذشته و در حساس ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم تراکتور تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

این دیدار علاوه بر حساسیت های همیشگی، به لحاظ جدولی نیز برای هر دو تیم حائز اهمیت بود و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند.

یکی از بحث برانگیزترین موضوعات این بازی، عدم حضور دژاگه و حاجی صفی در ترکیب اصلی تراکتور بود.

البته بدون تردید هیچ کس به اندازه سرمربی یک تیم از نزدیک با میزان آمادگی بازیکنانش آشنایی ندارد و بهتر از هرکسی می داند که کدام بازیکنان را در ترکیب اصلی قرار دهد.

شاید یکی از دلایل اصلی نیمکت نشینی دژاگه و حاجی صفی رهایی این دو از بند مصدومیت بود و شجاعی برای حفظ سلامتی این دو بازیکن، آنها را در ترکیب 11 نفر اصلی قرار نداده بود.

با این حال تراکتور بازی حساس مقابل استقلال را بدون دو بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود آغاز کرد و تا قبل از دریافت گل نخست، بازی نسبتا قابل قبولی را از خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی و کم تجربگی هزینه دارد

جوانی و کم تجربگی هزینه دارد