مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:352021-01-19سياسي

لازمه کاهش آسیب های اجتماعی در «طرح شهید شوشتری» کار جهادی است


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی در محلات کم برخوردار «طرح شهید شوشتری» باید بسیجی وار کار جهادی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم پور صبح امروز در جلسه پیگیری اقدامات و مشکلات طرح شهید شوشتری با کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: حرکت خوب جهادی اجرای طرح شهید شوشتری در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر از سال 1394 در کشور کلید خورده و فعالیت های خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید شوشتری در محله اسلام آباد (امامزاده) شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در سال 1395 و 1396 اقدامات فرهنگی و زیرساختی خوبی در این محله انجام شد و بیش از 15 میلیارد ریال در این حوزه هزینه شد.

* ایجاد اشتغال واقعی و دائمی در راستای توانمندسازی محله اسلام آباد گنبدکاووس است فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در آن سال ها نخست از مشکلات این محله مستندی توسط سپاه تهیه و سپس اقدامات انجام شده توسط سپاه و مجموعه شهرستان به تصویر کشیده شد که الگوی بسیار مناسبی در سطح استان و کشور مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جامعه در راستای خدمت رسانی به مردم عدم رصد اقدامات و ادامه کار و نتایج به عمل آمده است که باید در این حوزه همه تقویت شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه کاهش آسیب های اجتماعی در «طرح شهید شوشتری» کار جهادی است

لازمه کاهش آسیب های اجتماعی در «طرح شهید شوشتری» کار جهادی است