مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:402021-01-19سياسي

سازمان یافتگی سپاه و همراهی مردم توطئه های دشمن را خنثی کرده است


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله گفت: در سال 96 و 97 مردم و سازمان یافتگی سپاه های استانی به خوبی توانستند توطئه های استکبار جهانی و نقشه های آنها را خنثی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که صبح امروز(سه شنبه) در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ما هنوز نتوانسته ایم حق دفاع مقدس را ادا کنیم و رهبر معظم انقلاب بارها بر این مهم تاکید کرده اند.

وی دفاع مقدس را یک بُعد قابل توجه انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت و عزتی که امروز ایران دارد نتیجه دفاع مقدس است و اوج این عزت و عظمت را در تشییع حاج قاسم سلیمانی در ایران و منطقه دیدید.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم هرچه داشت از دفاع مقدس بود او در دفاع مقدس بزرگ شد و رشد پیدا کرد و توانست به خوبی این راه را ادامه دهد و اینگونه مورد قدردانی ملت های مختلف قرار گرفت.

البته دفاع مقدس ابعاد بسیاری دارد که مقاومت و جهاد تنها یک بُعد از آن است و ما باید با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت ها ابعاد دیگر دفاع مقدس را به جهانیان و آیندگان نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان یافتگی سپاه و همراهی مردم توطئه های دشمن را خنثی کرده است

سازمان یافتگی سپاه و همراهی مردم توطئه های دشمن را خنثی کرده است