مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:552021-01-19سياسي

توجه ویژه سایپا به سلامت نیروی انسانی خود ستودنی است


رییس ستاد مبارزه با کرونا تهران، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران و جمعی از کادر بهداشت و درمان شهر تهران در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی از شرکت سایپا بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی و همچنین تلاش شبانه روزی برای قطع زنجیره انسانی این بیماری قابل تقدیر است.

وی افزود: سال گذشته و در ابتدای شیوع کرونا و کمبود شدید مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی، گروه سایپا با توجه به رسالت مسئولیت های اجتماعی خود، خطوط تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به صورت رایگان و عام المنفعه جهت رفع نیاز پرسنل خود، مراکز درمانی و سایر ارگان ها راه اندازی کرد و همچنان تا امروز شاهد این اقدام ارزشمند در شرکت های سایپا آذین و طیف سایپا هستیم.

رییس ستاد مبارزه با کرونا تهران همکاری هدفمند سایپا در کنترل کرونا در ماه های اخیر را یک حرکت جهادی دانست و گفت: این واحد صنعتی در شرایطی وارد همکاری با وزارت بهداشت در مبارزه با بیماری کرونا شد که همانند سایر خودروسازان با مشکلات متعدد دست به گریبان بود اما با تلاش شبانه روزی خود توانست دستاوردهای متعددی را کسب کند.

وی افزود: سایپا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی موفق شد تا برنامه تولیدی خود را فعال نگاه دارد و با تهیه مستنداتی از فعالیت های بهداشتی این مجموعه به ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت الگوی موفقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه سایپا به سلامت نیروی انسانی خود ستودنی است

توجه ویژه سایپا به سلامت نیروی انسانی خود ستودنی است