ممنوعیت تبلیغات در توییتر توسط دولت ترکیهپس از اینکه توییتر، پریسکوپ و پینترست نماینده ای داخلی در ترکیه مشخص نکردند، اداره فناوری های ارتباطی و اطلاع رسانی این کشور امروز (سه شنبه) بر اساس قوانین جدید، - پس از اینکه توییتر، پریسکوپ و پینترست نماینده ای داخلی در ترکیه مشخص نکردند، اداره فناوری های ارتباطی و اطلاع رسانی این کشور امروز (سه شنبه) بر اساس قوانین جدید، پخش تبلیغات را در این رسانه های اینترنتی ممنوع کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس قانون جدید رسانه های اجتماعی ترکیه، که منتقدان می گویند باعث سرکوب مخالفان می شود، از این پس کمپانی های رسانه های اجتماعی ملزم به تعیین نماینده در ترکیه هستند. روز دوشنبه، فیسبوک به سایر کمپانی ها پیوست و اعلام کرد، یک نماینده را در ترکیه منصوب می کند. یوتیوب نیز در ماه گذشته میلادی اعلام کرد بود که درباره انتصاب یک نماینده در ترکیه تصمیم گرفته است. قانون جدید رسانه ای در ترکیه به مقام های این کشور اجازه می دهد تا مطالبی را از این پلتفورم های آنلاین حذف کنند، بجای آنکه دسترسی آنها را ممنوع کنند، در حالیکه در گذشته چنین کاری اتفاق می افتاد. این اقدام باعث نگرانی شده چون پس از آنکه آنکارا کنترل خود را بر جریان اصلی رسانه ای تشدید کرد، مردم بیشتر به سمت پلتفورم های آنلاین گسیل می شوند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |