مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:452021-01-19بين الملل

«دچار تفرقه» و «بحران زده»، وصف حال این روزهای آمریکا


تیم بایدن در حالی قرار است سکان دولت در آمریکا تا حدود 24 ساعت دیگر در دست بگیرد که این کشور در یکی از بحران زده ترین شرایط خود در تاریخ معاصر به سر می برد و بحران انتخاباتی هفته های اخیر، -   از طرف دیگر مقام های دفاعی آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن گفته اند که نگران هستند حمله یا تهدیدات دیگری از سوی نیروهای خودی که در تأمین امنیت مراسم تحلیف بایدن مشارکت دارند صورت بگیرد؛ به همین دلیل اف بی آی در حال بررسی و نظارت شدید بر تمامی 25 هزار نیروی گارد ملی است که برای مراسم تحلیف در واشنگتن مستقر شده اند.

اف بی آی همچنین در گزارشی محرمانه درباره احتمال رخنه و نفوذ طرفداران راست افراطی جنبش غیرمتعارف کیو-اِنان در میان نیروهای گارد ملی آمریکا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن هشدار داده است.

اف بی آی گفته افرادی را تحت نظر دارد که نقشه مکان هایی در واشنگتن را دانلود و به اشتراک گذاشته اند و درباره چگونگی استفاده از این نقشه ها برای اخلال در امنیت مراسم تحلیف بحث و گفت وگو کرده اند.

بحران های سیاسی زاییده بحران انتخابات بعد از حمله طرفداران ترامپ به کنگره در روز تایید آرای رییس جمهور منتخب و تایید پیروزی او که در نتیجه آن پنج نفر کشته شدند، بسیاری از مقامات آمریکایی نقش رییس جمهور آمریکا را در تحریک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دچار تفرقه» و «بحران زده»، وصف حال این روزهای آمریکا

«دچار تفرقه» و «بحران زده»، وصف حال این روزهای آمریکا