مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:102021-01-19سياسي

رفع نقاط حادثه ساز مسیرهای منتهی به مرز مهران نیازمند توجه است


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: رفع نقاط حادثه ساز مسیرهای منتهی به مرز مهران برای اربعین نیازمند توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد شرفی صبح روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین در مرز مهران، اظهار کرد: مهمترین جلوه همایش عظیم اربعین حسین حضور مردم کشورهای مختلف است، چرا که در این روز انسان های زیادی با دیدگاه های مذهبی، سیاسی، دینی و فرهنگی مختلف از تمام نقاط دنیا در کنار هم قرار می گیرند و بزرگترین گروه بندی سیاسی اجتماعی را پدید می آورند که نظیر آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی افزود: موضوع پیاده روی اربعین حسینی با تفکر ناب شهید سلیمانی و مراجع تقلید با هدف وحدت اسلامی در سرتاسر جهان اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم با تلاش، پایه های این وحدت را تقویت و حفظ کنیم.

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی ادامه داد: برای تقویت این مراسم عظیم باید تمام داشته هایمان را در اجرای هرچه بهتر برگزاری مراسم اربعین به کار ببندیم تا وحدت و خصلت های ناب اسلامی را با گردهمایی در گرداگرد بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) به جهانیان نشان دهیم.

سردار شرفی بیان کرد: ستادهای راهپیمایی اربعین در هر کجا که فعال هستند در راستای افزایش اقتدار ایران و جهان اسلام باید با استفاده از ظرفیت های هنری، رسانه ای، فکری، اندیشمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقاط حادثه ساز مسیرهای منتهی به مرز مهران نیازمند توجه است

رفع نقاط حادثه ساز مسیرهای منتهی به مرز مهران نیازمند توجه است