مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:152021-01-19سياسي

مسئولان بروکراسی را در جامعه ترویج نکنند


فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) گفت: برای مقابله با جنگ اقتصادی و تقابل با دنیای کفر، مسئولان نباید بروکراسی را درجامعه گسترش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار موسی زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهان با اراده جنبی و نیز به عنوان فرماندهان بالادستی در برابر و کمک های مؤمنانه افزود: توزیع  بیش از 400 هزار بسته معیشتی، بهداشتی، تهیه جهیزیه نوعروسان، آزادی بیش از 20 زندانی جرایم غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی و تامین دیگر مایحتاج نیازمندان از جمله فعالیت های سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز است.

زارعی اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف اقتصادی و زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و نیز ایجاد اشتغال پایدار به جای تصدی گری، تسهیل گری  و نیز اراده کارگران را مورد توجه قرار دهیم.

ایجاد فرصت شغلی برای 100 نفر ابراهیم سلیمانی، کارآفرینی با معلولیت 75 درصد مهمان این نشست بود که از ایجاد بیش از 100 فرصت شغلی برای اهالی منطقه خشت خبر داد و گفت:  با همکاری بسیج سازندگی و برای مقابله با بیکاری با ایجاد کارگاه های آموزشی، مشاغل خانگی، تولید پوشاک، پاکت نامه، مرغ و جوجه، زمینه  ازدواج 10 زوج جوان در این منطقه ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بروکراسی را در جامعه ترویج نکنند

مسئولان بروکراسی را در جامعه ترویج نکنند