مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:352021-01-19سياسي

پرسه زدن کرونا در کارگزاری های بیمه گرگان/ کرونا فقط در هیئت های مذهبی نیست+تصاویر


آخر ماه است و مردم برای پرداخت بیمه خود به سمت کارگزاری ها هجوم آوردند متاسفانه آنچه که نظر ما را به خود جلب کرد عدم فاصله اجتماعی در بین شهروندان گرگانی در کارگزاری بیمه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، با وجود توصیه ستاد پیشگیری کرونا که مردم باید حداقل فاصله یک متری را رعایت کنند متاسفانه ما شاهد آن بودیم که مردم در کارگزاری بیمه تنها چند میلیمتر از یکدیگر فاصله داشتند و اگر کسی به ویروس کرونا مبتلا باشد به راحتی در این ازدحام به فرد دیگر انتقال می دهد.

 صف طویلی که از ابتدای سالن کارگزاری تا انتهای حیاط ادامه داشت و مردم بدون رعایت فاصله اجتماعی در کنار یکدیگر ایستاده بودند در این جمعیت برخی هم حتی از ماسک استفاده نکرده بودند.

اما موضوع از آنجایی جالب می شود که فردی مقابل درب ورودی سالن کارگزاری بیمه ایستاده است و در حال کنترل جمعیت به داخل سالن است تا با حفظ نوبت مردم به داخل سالن بیایند و بالای سر درب نوشته شده است از حضور افراد بدون ماسک به داخل معذوریم و این در حالی است که فردی که مردم را به داخل سالن راهنمایی می کند خودش ماسک نزده است.

مردم ساعت ها در صف طولانی بیمه در انتظار ایستادند که ناگهان از میان جمعیت شخصی به نشانه اعتراض به مردی که مسوول ورود و خروج درب سالن کارگزاری است بلند می گوید ببخشید آقای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسه زدن کرونا در کارگزاری های بیمه گرگان/ کرونا فقط در هیئت های مذهبی نیست+تصاویر

پرسه زدن کرونا در کارگزاری های بیمه گرگان/ کرونا فقط در هیئت های مذهبی نیست+تصاویر