مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:052021-01-19سياسي

امر به معروف برنامه ای اسلامی برای اداره جامعه و روش زندگی است


مدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: امر به معروف برای حفاظت و صیانت از فرد خانواده و اجتماع بوده، در این راستا، امر به معروف برنامه ای اسلامی برای اداره جامعه و روش زندگی است.

-   مدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرخراسان رضوی گفت: تفاهم نامه ای با امور مساجد استان امضا کردیم و قرار گذاشتیم بخش آمرین به معروف قریب به 500 مسجد را تا پایان سال فعال کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردارعلی اکبر افراسیابی ظهر امروز در اولین نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: قرار است در هر مسجد 10 طلایه دار خواهر و برادر فعال شوند و آنها گروهی را تشکیل دهند.

مدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: شهدای ما نمونه هایی از امران به معروف هستند جان خود را برای ترویج ارزش های انقلابی فدا کردند.

وی با بیان اینکه دفاع از کیان انقلاب اسلامی و از خاک پاک ایران اسلامی از جمله معروفایی است که شهدا دراین مساله گام برداشتند، تصریح کرد: امر به معروف برای حفاظت و صیانت از فرد خانواده و اجتماع بوده، در این راستا، امر به معروف برنامه ای اسلامی برای اداره جامعه و روش زندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف برنامه ای اسلامی برای اداره جامعه و روش زندگی است

امر به معروف برنامه ای اسلامی برای اداره جامعه و روش زندگی است