مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:102021-01-19بين الملل

کره جنوبی آماده رایزنی با کره شمالی به منظور کاهش تنش ها


وزارت دفاع کره جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد این کشور به منظور کاهش تنش های فرامرزی، آماده رایزنی در مورد هر نوع مسئله ای با کره شمالی از طریق کانال های نظامی است.

- وزارت دفاع کره جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد این کشور به منظور کاهش تنش های فرامرزی، آماده رایزنی در مورد هر نوع مسئله ای با کره شمالی از طریق کانال های نظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، بو سونگ-چان ، سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی این اظهارات را یک روز پس از آن مطرح کرد که مون جائه-این ، رییس جمهور کره جنوبی گفت دو کره می توانند در صورت لزوم درباره تمرینات نظامی مشترک بین سئول و واشنگتن از طریق یک کمیته مشترک نظامی که در سال 2018 در مورد آن توافق شده، رایزنی کنند.

بو در یک جلسه توجیهی معمول گفت: ارتش ما می تواند از طریق مذاکرات نظامی با کره شمالی در مورد هر مسئله ای، از جمله نشست کمیته مشترک نظامی بین کره ای، با این کشور رایزنی کند.

وی افزود: طبق توافق 19 سپتامبر، دو طرف باید از طریق کمیته مشترک در مورد مسائلی نظیر تمرینات بزرگ مقیاس نظامی و تقویت تسلیحاتی صحبت کنند.

تحت پیمانی با عنوان توافق جامع نظامی ، دو کره موافقت کردند نهاد مشاوره ای نظامی مشترکی به منظور صحبت و نظارت بر اجرای مجموعه ای از اقدامات تنش زا ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی آماده رایزنی با کره شمالی به منظور کاهش تنش ها

کره جنوبی آماده رایزنی با کره شمالی به منظور کاهش تنش ها