مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:152021-01-19سياسي

اقتدار یک جامعه در گرو اقتدار علمی و فناوری آن جامعه است


معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به نقش پررنگ خانواده بزرگ آموزش عالی در جهش تولید گفت: اقتدار یک جامعه در گرو اقتدار علمی و فناوری آن جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اکثر دیدارهای خود با جامعه دانشگاهی بر شتاب علم و فناوری تاکید کرده اند و اینکه اهداف متعالی جامعه اسلامی بر پایه بنیادهای علمی پایه گذاری شده است و حتی در دوران جاهلیت هم جامعه از نقش قلم و علم بی بهره نبوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه افزود: در بحث جهش تولید صحبت از یک جریان و یک فرآیند فراگیر است که شامل همه حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه می شود و جامعه ای موفق است که از کنشگران فعال برخوردار باشد.

غفاری با اشاره به نقش دانشگاه ها و علم و دانش در فرایند تولید گفت: اقتدار یک جامعه در گرو اقتدار علمی و فناوری آن جامعه است.

وی تصریح کرد: جامعه انقلابی ما تحولات عدیده ای را پشت سر گذاشته است و امروزه از یک کارگزاری و کنشگری بالا برخوردار است و با مدیریت درست می توان از این ظرفیت ها استفاده بهینه کرد.

غفاری با اشاره به هجمه های کشورهای استعمارگر خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از جهش تولید می شود نقش خانواده بزرگ آموزش عالی پررنگ تر می شود و دو عرصه مطرح می گردد یکی فعالیت های تخصصی در قالب تولید علم و فناوری که قسمت ملموس این عرصه است و برآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار یک جامعه در گرو اقتدار علمی و فناوری آن جامعه است

اقتدار یک جامعه در گرو اقتدار علمی و فناوری آن جامعه است