مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:102021-01-19اقتصادي

مسیر تهران-مشهد تا دو سال آینده نوسازی می شود


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با برآورد حدود 450 میلیارد تومان، امیدواریم که بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی مسیر تهران-مشهد اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا، در حاشیه بازدید از محورهای استان سمنان عنوان کرد: محور تهران – مشهد، یکی از کریدورهای مهم شرقی – غربی کشور است که همواره تردد سنگین وسایل نقلیه، به خصوص در زمان سفرهای نوروزی در آن انجام می شود.

وی گفت: بهسازی این محور از سال 88 شروع شده و اکنون با توجه به آخرین برداشت vms که در این محور انجام دادیم، در رفت و برگشت، حدود 300 کیلومتر مسیر در دستور کار بهسازی قرار گرفته است که با برآورد حدود 450 میلیارد تومان، امیدواریم که بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی این مسیر اقدامات مناسب را انجام دهیم.

حسن نیا اظهار کرد: یکی دیگر از مسیرهایی که از آن بازدید شد و امیدوار هستیم که تا فرودین 1400 به زیر بار ترافیکی برود، مربوط به مسیر عباس آباد- کاهک است.

البته اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد، این مسیر تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور درباره ویژگی های این مسیر گفت: جاده عباس آباد - کاهک در شهرستان میامی و در حوزه استحفاظی این شهرستان به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تهران-مشهد تا دو سال آینده نوسازی می شود

مسیر تهران-مشهد تا دو سال آینده نوسازی می شود