مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:152021-01-19سياسي

فرهنگ عاشورایی در کنگره بانوان شهید البرز تجلی پیدا کند


کنگره ملی تجلیل از بانوان شهیده باید به گونه ای برگزار شود تا فرهنگ والای ما که برگرفته از عاشورای حسینی است، به نمایش گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی ظهر سه شنبه در پانزدهمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف مهم هر فردی است به ویژه ما مسئولان که وظیفه سنگین تری در این زمینه داریم.

وی با بیان اینکه بر اساس بیانات امام خمینی (ره) ما هر چه داریم از شهدا داریم، تصریح کرد: در البرز نیز به تبعیت از کل کشور از بانوان شهیده دوره چهل و دو ساله انقلاب اسلامی تجلیل می شود.

وی ادامه داد: جهانیان شاهد ایثارگری ها و جان فشانی های بانوان انقلاب اسلامی بوده اند و اثبات شده که در این نظام زن و مرد همگام و همراه برای حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

شهبازی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جوان، گفت: باید مدیران استان به عنوان مدافعان این فرهنگ به جد در جلسات و برنامه ریزی ها حضور یابند تا خللی در اجرای برنامه ها و اهداف فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد نشود.

وی افزود: کنگره ملی تجلیل از بانوان شهیده باید به گونه ای برگزار شود تا فرهنگ والای ما که برگرفته از عاشورای حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ عاشورایی در کنگره بانوان شهید البرز تجلی پیدا کند

فرهنگ عاشورایی در کنگره بانوان شهید البرز تجلی پیدا کند