مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:252021-01-19سياسي

دو مطالبه نماینده ولی فقیه از مدیران استان سمنان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از ولایت مداری و مردمی بودن به عنوان دو مطالبه خود از مدیران استان نام برد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از ولایت مداری و مردمی بودن به عنوان دو مطالبه خود از مدیران استان نام برد.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با رییس تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: رشد و ارتقاء کشور و استان در گرو توجه به این ویژگی ها است.

وی با بیان اینکه استان سمنان، استانی کم جمعیت اما به تعبیر آیت الله العظمی نوری همدانی، استانی ممتاز است افزود: استان سمنان دارای امتیازات فراوانی است.

وی با اشاره به خدمات تبلیغات اسلامی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی مهم و اثرگذار است که سالهاست در حال خدمت به مردم بوده و می تواند با زبان و عمل در کشور موثر باشد و بحمدالله تاکنون نیز چنین بوده است .

وی با اشاره به دوران مدیریت شکری مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان افزود: باید از زحمات حجت الاسلام شکری، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان سمنان به صورت ویژه تشکر کنیم ایشان آنچه را که در توان داشت به انجام رساند و در انجام امور کوتاهی نکرد.

شاهچراغی از مسوولان تبلیغات اسلامی کشور خواست: مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی کشور کمک کنند تا مجموعه تبلیغات اسلامی استان سمنان و به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مطالبه نماینده ولی فقیه از مدیران استان سمنان

دو مطالبه نماینده ولی فقیه از مدیران استان سمنان