مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:152021-01-19اجتماعي

8مدرسه خیرساز تا مهرماه سال آینده در اسلامشهر افتتاح می شوند


فرماندار اسلامشهر از افتتاح مدرسه خیرساز دیگر تا مهرماه سال آینده در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسلپور عصر سه شنبه در آیین افتتاح مدرسه خیرساز برادران تب را که در شهرک قائمیه از افتتاح هشت 8 مدرسه دیگر تا مهرماه سال آینده با مشارکت خیرین مدرسه ساز خبر داد.

مرسلپور اظهار داشت: به طور متوسط هر ماه یک مدرسه در شهرستان افتتاح و 82 کلاس درس تا مهرماه سال 1400 به فضاهای آموزشی شهرستان اسلامشهر افزوده خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز با آموزش و پرورش شهرستان جهت احداث مدرسه در اسلامشهر افزود: اقدامات مؤثری جهت جذب خیرین برای مشارکت در احداث فضاهای آموزشی در شهرستان صورت گرفته و خوشبختانه در سال های اخیر شاهد افتتاح متعدد مدارس خیر ساز در اسلامشهر هستیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز فرهیختگانی هستند که با اقدام خداپسندانه خود بستر مناسب برای تعلیم و تربیت دانش آموزان را فراهم می کنند گفت: تمامی دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان باید نهایت همکاری و تعامل در راستای احداث فضاهای آموزشی جدید بویژه مدارس خیرساز داشته باشند.

همچنین در ادامه این مراسم حسینعلی بنار رییس اداره آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه مدرسه خیری برادران تب را با 7 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8مدرسه خیرساز تا مهرماه سال آینده در اسلامشهر افتتاح می شوند

8مدرسه خیرساز تا مهرماه سال آینده در اسلامشهر افتتاح می شوند