مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:052021-01-19ورزشي

بازدید فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از فدراسیون بسکتبال


رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که حمایت از ورزش های المپیکی با توجه به در پیش بودن المپیک 2022 توکیو یکی از سیاست های فراکسیون ورزش بوده و در این راستا فراکسیون ورزش از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

- رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که حمایت از ورزش های المپیکی با توجه به در پیش بودن المپیک 2022 توکیو یکی از سیاست های فراکسیون ورزش بوده و در این راستا فراکسیون ورزش از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از ظهر امروز اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در محل فدراسیون بسکتبال از بخش های مختلف فدراسیون بسکتبال بازدید و با رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال و اعضای هیأت رییسه این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش، رضا حاجی پور رییس کمیته والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش مجلس و محسن فتحی رییس کمیته المپیک فراکسیون ورزش از جمله نمایندگانی بودند که در این بازدید حضور داشتند.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نظارت میدانی از فدراسیون های ورزشی را یکی از برنامه های فراکسیون ورزش مجلس یازدهم برشمرد و بیان کرد: در این بازدیدها مشکلات و مسائل فدراسیون های مختلف احصا و این مسائل در تدوین قوانین به ویژه فصل بودجه مورد توجه قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از فدراسیون بسکتبال

بازدید فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از فدراسیون بسکتبال