مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:102021-01-19اجتماعي

تفاهم محیط زیست فارس و دانشگاه صنعتی شیراز


اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و دانشگاه صنعتی شیراز با هدف تقویت همکاریهای علمی و پژوهشی و تسهیل اولویت دهی به اجرای پروژه های عملیاتی و پژوهشی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

- ایسنا/فارس اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و دانشگاه صنعتی شیراز با هدف تقویت همکاریهای علمی و پژوهشی و تسهیل اولویت دهی به اجرای پروژه های عملیاتی و پژوهشی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

سه شنبه 30 دی و به مناسبت روز ملی هوای پاک و با هدف رفع نیازهای پژوهشی و فناورانه در حل مشکلات و تهدیدات زیست محیطی و تقویت همکاری های علمی و پژوهشی و تسهیل و اولویت دهی در اجرای پروژه های عملیاتی و پژوهشی تفاهم نامه ای بین اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و دانشگاه صنعتی شیراز امضا و مبادله شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس در جلسه امضا و مبادله این تفاهمنامه گفت: دانشگاه صنعتی شیراز به عنوان یک مرجع تاثیرگذار علمی میتواند در مدیریت کیفیت هوا، حمایتهای ارزشمندی از محیط زیست داشته باشد.

حمید ظهرابی گفت: زمانی این همکاری موثر و نوید بخش است که همکاران ما بتوانند در حوزه اجرا و به صورت عملی از توان متخصصین در حوزه های مختلف دانشگاه استفاده کنند.

وی افزود: باید بر موضوعات آب و آلودگی هوا تمرکز بیشتری انجام شود و دلایل مشکلات را بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم محیط زیست فارس و دانشگاه صنعتی شیراز

تفاهم محیط زیست فارس و دانشگاه صنعتی شیراز