مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:202021-01-19اجتماعي

آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح محور ری ورامین


رییس اداره راهداری شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا، گفت: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در محور ری قرچک ورامین در محدوده طالب آباد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، فرهاد معصومی رییس اداره راهداری شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محور ری قرچک ورامین یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی در استان تهران است که روزانه بیش از 90 هزار تردد خودروهای سبک و سنگین در آن انجام می گیرد.

وی گفت: سال ها پیش در طول این مسیر و در حد فاصل بخش قلعه نو شهرستان ری تا پلیس راه قرچک، یک دوربرگردان در محدوده طالب آباد احداث شده بود که از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و عبور خودروها از آن هر هفته منجر به تصادفات جاده ای می شد.

رییس اداره راهداری شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا ادامه داد: سال گذشته حدود 11 نفر تصادفات رخ داده در این دوربرگردان جان خود را از دست داده بودند.

معصومی تصریح کرد: با توجه به تردد هزاران دستگاه خودروی سبک و سنگین از این محور و لزوم ایجاد منطقه ای امن برای دسترسی خودروها به ضلع شمالی و جنوبی محور ری قرچک، اجرای تقاطع غیرهم سطح در محل دوربرگردان قبلی در دستور اداره راهداری ورامین قرار گرفت که با تجهیز کارگاه و نصب باکس های بتونی، عملیات اجرایی آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح محور ری ورامین

آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح محور ری ورامین