مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:352021-01-19حوادث

کشف 15 میلیارد کالای قاچاق در جنوب تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی ولی پور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از پرسه زنی یک دستگاه کامیون  یخچال دار در محدوده خیابان فداییان اسلام مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، کامیون مشکوک  شناسایی  و راننده آن تحت بازجویی اولیه قرار گرفت، گفت: در تحقیقات پلیسی، کامیون موصوف توقیف و در بازرسی از داخل خودرو مقدار فراوانی کالای قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو  201 دستگاه چرخ گوشت،  60 هزار و 480 دستگاه همزن دستی، 101 دستگاه آبمیوه گیری،  17 هزا رو 40 قفل آویز، 2  هزار و 106 متر پارچه و اقلام دیگر کشف و راننده خودرو به قاچاق بودن آن ها معترف شد.

سرهنگ ولی پور با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کالاها را 15 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 میلیارد کالای قاچاق در جنوب تهران

کشف 15 میلیارد کالای قاچاق در جنوب تهران