مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:302021-01-20سياسي

تحریمهای فلج کننده ترامپ و پمپئو باعث مرگ هزاران ایرانی شد


«ایلهان عمر» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از تحریمهای فلج کننده دولت «دونالد ترامپ» علیه ایران، این تحریمها را عامل مرگ هزاران ایرانی دانست.

- ایلهان عمر نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به ادعای دونالد ترامپ مبنی بر اینکه وی آغازگر هیچ جنگی نبوده است، گفت که ترامپ پایتخت آمریکا را به یک منطقه جنگی تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایلهان عمر نماینده ایالت مینه سوتا در کنگره آمریکا در پیام های توییتری جداگانه به انتقاد شدید از عملکرد دونالد ترامپ و وزیر خارجه دولت وی، مایک پمپئو پرداخت.

وی نخست در واکنش به این ادعای دونالد ترامپ که وی نخستین رییس جمهور دوره معاصر آمریکا است که آغازگر هیچ جنگی نبوده، نوشت: ترامپ ممکن است جنگی را آغاز نکرده باشد، اما در تبدیل کردن پایتخت کشور ما به یک منطقه جنگی موفق شد .

وی در ادامه نوشت: او [ترامپ] به آغاز یک جنگ تجاری با چین کمک کرد؛ [جنگی] که به قیمت از دست دادن 300 هزار فرصت شغلی و از بین رفتن درآمد برای بسیاری از مزرعه داران تمام شد.

در نتیجه آن، ورشکستگی مزرعه داران و نرخ خودکشی به بالاترین حد خود رسید .

وی در یک پیام دیگر نوشت: او [ترامپ] برای فروش تسلیحات به امارات متحده عربی، یکی از سرکوبگرترین رژیم ها در جهان، به اعمال فشار پرداخت؛ کشوری که در ارتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریمهای فلج کننده ترامپ و پمپئو باعث مرگ هزاران ایرانی شد

تحریمهای فلج کننده ترامپ و پمپئو باعث مرگ هزاران ایرانی شد