مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:452021-01-20اقتصادي

مسیر ورودی تخت جمشید به دوربین مجهز شد


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان مرودشت از تجهیز مسیر ورودی تخت جمشید به دوربین های حفاظتی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان مرودشت از تجهیز مسیر ورودی تخت جمشید به دوربین های حفاظتی خبر داد.

بهمن مردانی گفت: با توجه به مسیر اختصاصی ورود به مجموعه جهانی تخت جمشید که از میدان ملل تا ورودی این اثر جهانی و اهمیتی که در خصوص تردد و حوزه حمل و نقل در چارچوب طرح ساماندهی وجود دارد در برنامه ریزی های انجام شده فاز اول، امکانات زیرساختی پنج دوربین و پایه دوربین حفاظتی در محور ورودی تخت جمشید با تامین اعتبارات استانی نصب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی مرودشت، مردانی ادامه داد: با توجه به اهمیت تشریفاتی که در محور ورودی مجموعه جهانی تخت جمشید و بعضاً موارد و مشکلاتی که در این محور ورودی نظیر سرعت غیرمجاز و موارد مربوط به حفاظت از میراث فرهنگی وجود داشت، با هدف ارتقاء کیفیت رفاهی و امنیتی گردشگران و همچنین کنترل، نظارت و حفاظت بهتر از میراث فرهنگی این اقدام انجام شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت گفت: 6 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه دوربین های حفاظتی در راستای تکمیل فرآیند طرح ساماندهی محور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ورودی تخت جمشید به دوربین مجهز شد

مسیر ورودی تخت جمشید به دوربین مجهز شد