مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-20سياسي

ارائه طرح ملی استفاده از خودنویس در سیستم آموزشی مدارس کشور


پژوهشگر و دبیر آموزش و پرورش محمودآباد که پیش از این استفاده از QR کد برای نخستین بار در سیستم آموزشی کشور را ابداع کرده بود، این بار از ارائه طرح ملی استفاده از خودنویس در مدارس خبر داد.

- ایسنا/مازندران پژوهشگر و دبیر آموزش و پرورش محمودآباد که پیش از این استفاده از QR کد برای نخستین بار در سیستم آموزشی کشور را ابداع کرده بود، این بار از ارائه طرح ملی استفاده از خودنویس در مدارس خبر داد.

حامد نیک پی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد گفت: توجه به مسائل آموزشی از جمله لوازم تحریر نشان می دهد که کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه های علمی تلاش می کنند تا سرمایه گذاری بسیار زیادی را در زمینه های علمی و آموزشی انجام دهند تا بسترهای لازم برای تحصیل و نهادینه شدن علم در کشور را فراهم نمایند.

وی گفت: این کشورها با ایجاد بسترهای مورد نیاز برای به وجود آوردن یک جامعه علمی از جمله مدارس هوشمند، دانشگاه های مدرن تلاش می کنند تا افراد جامعه را به کسب علم و دانش ترغیب کنند و از جمله موارد دیگری که نخبگان این کشورها به آن پرداخته اند، اهمیت توجه به لوازم نوشتاری و ابزارهای مورد استفاده دانش آموزان و دانشجویان است.

این پژوهشگر حوزه آموزشی مهم ترین اهداف و دلایل ابداع این طرح و ضرورت بهره مندی دانش آموزان از خودنویس در دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح ملی استفاده از خودنویس در سیستم آموزشی مدارس کشور

ارائه طرح ملی استفاده از خودنویس در سیستم آموزشی مدارس کشور