مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-20ورزشي

جذب چند مشتزن لژیونر


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد از جذب دو یا سه مشتزن لژیونر برای حضور در لیگ برتر بوکس خبر داد.

- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد خبر داد: جذب چند مشتزن لژیونر ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد از جذب دو یا سه مشتزن لژیونر برای حضور در لیگ برتر بوکس خبر داد.

ایرج سپهوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مقدمات حضور تیم ما در لیگ برتر بوکس انجام شده و با یک تیم قدرتمند شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی می بندیم، گفت: قرار است نیمه اول اسفند ماه به میزبانی اراک رقابت های لیگ برتر آغاز شود.

سپهوند با بیان اینکه کادرفنی و تقریباً مشتزنان مشخص شده اند، افزود: قصد داریم از دو یا سه لژیونر استفاده کنیم و حدود 70 درصد تیم را مشتزنان لرستانی تشکیل می دهند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد با بیان اینکه لرستان ظرفیت های زیادی در بوکس دارد، اضافه کرد: دو سال در دوومیدانی تیمداری کرده ایم که نتایج خوبی حاصل شده و به دنبال این هستیم که در بوکس نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: تیمداری پلیمر خلیج فارس خرم آباد در دوومیدانی ادامه خواهد داشت و امیدواریم برای بوکس نیز شرایط به گونه ای باشد که سال های آینده نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب چند مشتزن لژیونر

جذب چند مشتزن لژیونر