مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-20سياسي

اعمال تخفیف 30 درصدی عوارض شهرداری رفسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر


شهردار رفسنجان از اعمال تخفیف 30 درصدی شهرداری برای پرداخت عوارض به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان از اعمال تخفیف 30 درصدی شهرداری برای پرداخت عوارض به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

محمد مختاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه شورای شهر رفسنجان با پیشنهاد شهرداری مبنی بر طرح تشویقی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، موافقت شد.

وی در تشریح این طرح افزود: در طرح تشویقی ارائه شده توسط شهرداری، شهروندانی که عوارض خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت نمایند، می توانند از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه 99 از این تخفیفات ویژه که شامل 30 درصد در بهمن ماه و20 درصد در اسفندماه است، بهره مند شوند.

مختاری بیان کرد: همه عوارض شهرداری به استثناء عوارض کمیسیون ماده 100، تاسیسات، سهم معوض، خدمات شهری، نوسازی و خدمات وعوارضی که شهرداری از طرف ادارات دیگر عامل وصول آن می باشد، مشمول این تخفیفات خواهند بود.

وی با اشاره به عوارض مابه التفاوت تمدید پروانه گفت: تمدید پروانه های ساختمان و تبدیل عدم خلاف ها با هر نوع کاربری که بیش از یکماه از مدت اعتبار آنان گذشته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تخفیف 30 درصدی عوارض شهرداری رفسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر

اعمال تخفیف 30 درصدی عوارض شهرداری رفسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر