مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:302021-01-20اجتماعي

نظام آموزشی هنرمندانه


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه کریمی اعتماد؛ کرونا، قرنطینه، تعطیلی، فاصله گذاری اجتماعی، فاصله گذاری هوشمند، این ها و ده ها کلمه مشابه دیگر از جمله واژگانی هستند که در ماه های اخیر کشور ها را دچار چالش کرده است.

- و راه حل جامعی است که برای کشور هایی که خواهان حرکت در مسیر فناوری روز و تغییر روش ها و محیط های آموزشی خود هستند، امکان دستیابی به شیوه های نوین آموزشی را فراهم می کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، فاطمه کریمی اعتماد؛ کرونا، قرنطینه، تعطیلی، فاصله گذاری اجتماعی، فاصله گذاری هوشمند، این ها و ده ها کلمه مشابه دیگر از جمله واژگانی هستند که در ماه های اخیر کشور ها را دچار چالش کرده است.

شیوع ویروس کرونا تعطیلات اجباری مدارس و آموزش عالی را رقم زد و این مهمان ناخوانده اکنون دانش¬آموزان و دانشجویان را پای آموزش های مجازی نشانده است.

شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند 1398 همه عرصه¬های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران را تحت الشعاع قرار داد، نظام آموزشی را نیز که طبق روال عادی در همه جای دنیا غالباً مبتنی بر آموزش حضوری به شکل مستمر است به چالش کشید.

آنچه تا حدودی این چالش را برای نظام آموزشی کمرنگ می کند گستردگی رسانه های مجازی و رسانه ملی برای کمک به نظام آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزشی هنرمندانه

نظام آموزشی هنرمندانه