مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-20ورزشي

چهارمین برد 100 تایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم چهارمین پیروزی 100 تایی خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را مقابل آینده سازان تهران کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بازی های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور هفته دوم از دور برگشت خود را در حالی پشت سر گذاشت که نماینده بسکتبال قم در دیداری جذاب و تماشایی آینده سازان تهران را هم از پیش رو برداشت تا به یک برد ارزشمند دیگر دست یابد.

شاگردان مصطفی هاشمی در این مسابقه که در تالار آزادی به انجام رسید، همانند بازی با نیروی زمینی مقابل آینده سازان نیز تیم برتر میدان بودند و در پایان با نتیجه 108 بر 71 حریف خود را مغلوب کردند تا به چهارمین پیروزی خود در لیگ امسال با بیش از 100 گل دست یافته و هشتمین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کنند.

در این دیدار که فرصت بسیار خوبی برای خودنمایی بازیکنان جوان و آینده دار شیمیدر در کنار با تجربه های این تیم بود، سه زمان 10 دقیقه ای اول، دوم و چهارم را از آن خود کردند و فقط در کوارتر سوم نتیجه به حریف دادند، اما در مجموع با اختلاف 38 امتیاز صاحب برتری شدند.

نکته جالب توجه این است که تیم بسکتبال شیمیدر قم در بازی نیم فصل نخست مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال نیز در سالن آزادی توانسته بود تیم آینده سازان تهران را با حساب 107 بر 62 شکست دهد، شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین برد 100 تایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

چهارمین برد 100 تایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال