مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-20سياسي

قلب زکات دهندگان کرمانی برای محرومان می تپد/رشد پرداخت زکات در سال کرونایی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان می گوید: بیش از 73 درصد درآمد زکات جمع آوری شده در استان کرمان صرف امور نیازمندان شده است، زیرا زکات دهندگان کرمانی بیشتر به بحث محرومان نظر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ستاد زکات استان کرمان صبح امروز در حالی با حضور حجت الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل امور اجرای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزار شد که بنا به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیش از 73 درصد درآمد زکات جمع آوری شده در استان صرف امور نیازمندان در زمینه تهیه جهیزیه، تحصیل، درمان و مسکن شده است، زیرا زکات دهندگان کرمانی بیشتر به بحث محرومان نظر داشتند.

یک هزار و 72 روستای کرمان پرداخت کننده زکات هستند مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: فضای حماسی ویژه ای در استان کرمان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان کرمان برقرار شد.

  صادقی ابراز داشت: 159 درصد نسبت به سال گذشته رشد پرداخت زکات در استان کرمان داریم و این در شرایطی ست که استان کرمان مقام برتر پرداخت زکات را در سطح کشور طی سال گذشته به دست آورد و در سال جاری هم با روندی که پیش می رود، این اتفاق باز هم روی می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب زکات دهندگان کرمانی برای محرومان می تپد/رشد پرداخت زکات در سال کرونایی

قلب زکات دهندگان کرمانی برای محرومان می تپد/رشد پرداخت زکات در سال کرونایی