مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-20ورزشي

وداع تلخ غول جام جهانی هندبال


گاتیر اموومبی که به خاطر جثه و عملکرد درخشانش در جام جهانی هندبال همه نگاه ها را به خود جلب کرده بود خداحافظی زودهنگامی با این رقابت ها داشت.

- گاتیر اموومبی که به خاطر جثه و عملکرد درخشانش در جام جهانی هندبال همه نگاه ها را به خود جلب کرده بود خداحافظی زودهنگامی با این رقابت ها داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آس، یکی از نام های برجسته دور نخست جام جهانی هندبال، گاتیر اموومبی بود که با 110 کیلو وزن در دیدار نخست برابر آرژانتین درخشید و هر چهار ضربه اش را برای کنگو به گل تبدیل کرد.

او برابر دانمارک هم بازی عالی به نمایش گذاشت اما وداع تلخی از این رقابت ها داشت چون کنگو از جام جهانی مصر حذف شد.

این تیم در آخرین دیدار دور نخست برابر بحرین قرار گرفت و در حالی که بیشتر دقایق بازی دو تیم در نتیجه برابر بودند اما کنگو نتوانست ریتم خود را حفظ کند و 34 بر 27 شکست خورد.

امووبی زمانی وارد زمین شد که نتیجه 9 بر 7 به نفع کنگو بود.

این شکست منجر به حذف اموومبی و کشورش شد اما آن ها به خانه نخواهند رفت و در جام رییس جمهور - که تیم های آخر هر گروه رقابت خواهند کرد - به میدان می رود.

با این حال بازی تعیین کننده برابر بحرین بود که اموومبی دوباره نشان داد جثه اش مانع درخشش نمی شود (بر اساس رسانه های رسمی110 کیلو وزن دارد اما برخی از رسانه ها او را 137 کیلو با 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع تلخ غول جام جهانی هندبال

وداع تلخ غول جام جهانی هندبال