مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-20بين الملل

انتقاد شدید ترزا می از بوریس جانسون


ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس در صریح ترین حمله ای که تاکنون به بوریس جانسون داشته، این نخست وزیر جانشین خود را به تسلیم کردن رهبری اخلاقی جهانی انگلیس متهم کرد.

- ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس در صریح ترین حمله ای که تاکنون به بوریس جانسون داشته، این نخست وزیر جانشین خود را به تسلیم کردن "رهبری اخلاقی جهانی" انگلیس متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس همچنین گفت که بوریس جانسون با تهدید به شکستن قوانین بین المللی در مذاکرات بریگزیت و معلق ساختن تعهدات مربوط به هزینه های کمک های خارجی در پایبندی به ارزشهای ما شکست خورده است.

پیشتر نیز ترزا می از دولت جانسون در جریان مناظرات در مجلس عوام انتقاد کرده بود اما او در مقاله ای به مناسبت مراسم تحلیف جو بایدن به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا دست به حمله ای بسیار شخصی تر زد.

ترزا می در این مطلبش در روزنامه دیلی میل، گفت تصمیمات بوریس جانسون اعتبار ما را در چشم جهان بالا نبردند .

این مقاله احتمالا به عنوان یک تسویه حساب از سوی ترزا می که در زمان نخست وزیری خود روابطی بد با جانسون داشت، نگریسته می شود.

جانسون نقشی کلیدی در سقوط ترزا می زمانی که در ژوییه 2018 از سمت وزیر خارجه بعد از اعلام ناتوانی اش در عدم حمایت از توافق بریگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید ترزا می از بوریس جانسون

انتقاد شدید ترزا می از بوریس جانسون