مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-20ورزشي

سرمایه گذاری در ورزش کشتی یک ضرورت است/ لزوم حمایت از ورزشکاران


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش و ورزشکاران گفت: به ویژه در ورزش کشتی که جنبه پهلوانی و قهرمانی دارد باید هزینه و سرمایه گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز چهارشنبه در دیدار با رییس فدراسیون کشتی در سخنانی با اشاره به اینکه هرگونه توجه مالی و بودجه ای به ورزش کشتی جنبه سرمایه گذاری دارد و هزینه نیست، اظهار داشت: به جای اینکه بمانیم یک آسیب اجتماعی ایجاد شود و بعد برویم هزینه کنیم آن را حل کنیم، می توانیم از قبل در ورزش سرمایه گذاری کنیم تا دچار آسیب های اجتماعی نشویم و این موضوع یک امر عقلی، ضروری و بدیهی و علمی است.

وی با بیان اینکه به ویژه در ورزش کشتی که جنبه پهلوانی و قهرمانی دارد باید سرمایه گذاری شود، تصریح کرد: ورزش کشتی چه آزاد و چه فرنگی و چه ورزش باستانی آن با مسائل جوانمردی و پهلوانی، با ارزش ها و فضیلت ها گره خورده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه پهلوانی برخاسته از ذات ورزش کشتی است، افزود: بیشترین مدال ها از آن کشتی است و هر کسی عمداً و سهواً به این ورزش توجه نکند به منافع ملی ضرر زده است.

حجت الاسلام شاهرخی یادآور شد: وقتی پرچم کشور در المپیک یا در مسابقات جهانی به اهتزاز درمی آید، می بینیم چقدر به هویت ملی و اسلامی خود افتخار می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در ورزش کشتی یک ضرورت است/ لزوم حمایت از ورزشکاران

سرمایه گذاری در ورزش کشتی یک ضرورت است/ لزوم حمایت از ورزشکاران