مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-20سياسي

اعتبارات لازم برای تکمیل مجتمع کارگاهی مرکز رشد دشتی تامین شود


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل مجتمع کارگاهی مرکز رشد دشتی تامین شود.

- غلامحسین کرمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان دشتی دارای ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی در حوزه علم و فناوری است و نیاز است که امکانات و زیرساخت های لازم برای فعالان این حوزه فراهم شود.

وی یکی از پروژه های مهم و تأثیرگذار در این حوزه را مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری دشتی دانست و اضافه کرد: باید از همه ظرفیت ها برای تسریع در تکمیل این مجتمع استفاده شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت بیان کرد: در نشست روند تکمیل پروژه مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری دشتی بررسی شد.

کرمی خواستار تسریع در پرداخت اعتبارات لازم برای تکمیل مجتمع کارگاهی مرکز رشد دشتی و تصریح کرد: اختصاص اعتبار جدید به منظور اجرای فاز دوم مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری دشتی ضروری است.

مجتمع کارگاهی مرکز رشد علم و فناوری دشتی در دو هکتار با زیربنای 900 مترمربع در حال ساخت است که با اتمام آن 9 شرکت می توانند کارگاه های خود را راه اندازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات لازم برای تکمیل مجتمع کارگاهی مرکز رشد دشتی تامین شود

اعتبارات لازم برای تکمیل مجتمع کارگاهی مرکز رشد دشتی تامین شود